poniedziałek, 24 grudnia 2012

#003 Red Erik

Źródło zdjęcia: własne
Red Erik - piwo, na które wydałem 5 euro! Drogo, jak na butelkę o pojemności 330ml. Cena wysoka, bo piwo zamówione w restauracji w samym centrum Vicenzy (Włochy).
Red Erik jest to duński, czerwony lager. Na butelce widnieje popiersie Wikinga z dosyć groźnym wyrazem twarzy. Zastanawia mnie, dlaczego taki ma nastrój? Wszak Wikingowie uwielbiali piwo!

Rozpoczynając kolejny etap mojej alko-turystyki, tym razem we Włoszech, natknąłem się na coś dość niespotykanego jak dla mnie na tamten czas, mianowicie - czerwone piwo! Kolor ten pochodzi z naturalnych składników (owoce). Smak nie jest nadzwyczajny - wyczuwalna delikatna gorycz. Piwo jak najbardziej zdatne do picia, jednak bez większych rewelacji. Porównując cenę i jakość, Red Erik wypada niezbyt dobrze...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz